Friday, March 10, 2017

1984

Nem, nem a könyv. Az év.

1984-ben, 17 évesen,  egy éjszaka továbbéltem az életemet, nagyjából 40-50 közti éves koromig, a pontos évszámra nem emlékszem. Az álom vége az volt, hogy új esélyt kaptam, mindent újra csinálni. Aztán felébredtem. S tényleg ott volt az új esély: megint 17 éves voltam. Kicsit mérges is voltam, mert még 1 évem hátravolt érettségiig, amin egyszer már túlléptem az álmomban.

Az álombeli életem teljesen valós volt, egy pillanatra se jutott eszemben az álom során, hogy az álom. Mivel azonban sokszor volt álom az álomban típusú álmom, attól kezdve sosem tudtam biztosan, hogy az ébrenlétem nem-e szintén álom. Sokszor tartottam attól, fel fogok ébredni, s megint 1984 lesz.

Ettől már nem félek, mert most már idősebb vagyok, mint amilyen 1984-es álmom végén voltam. Szóval ha fel is ébredek, nem fogok visszakerülni soha többé 1984-be.

12535825373_a5bd357f5a_o

 

16 comments: