Monday, June 5, 2017

Az új ballib antiszemitizmus

Immár pár éve megtalálta magának  a magyar "baloldal" a maga antiszemitizmusát, miközben a "jobboldal" kezd egyre jobban kiijózanodni az antiszemita téveszmékből.

Mivel a "baloldal" Magyarországon mindig agresszívabb volt a "jobboldalnál", elnyomóbb és intoleránsabb, az új "balos" antiszemitizmus is kötelezőbb.

Ez az új balos antiszemitizmus az oroszellenesség. Mivel ma Oroszország az egyik nagy reménysége a kisembereknek az egész világon, erős bástya a háborús uszító nyugattal szemben, valamint keresztény válasz a nyugati perverzióra, érthető, hogy a liberális rendszerurak rettegnek mindentől, ami orosz. Ennek jegyében megy is az uszítás Oroszország, az orosz nép, s az orosz kultúra ellen.

Vicces, hogy a ballibek legelszántabb egyedei már a legvadabb antikommunista mítoszokat is kezdik átvenni, lásd a világháborúban Hitler legyőzésében az oroszok szerepe minimális, valójában mindent Amerika és Anglia ért el.

A ballibek két tabunépe, a cigányok és a zsidók ellen minden tabu, sőt manapság már a muszlim vallás is tabu az álmenekültek miatt, viszont az oroszokkal szemben a legvadabb rasszizmus is megengedett. Az oroszok állítólag genetikailag elmaradott népség, ahogy ezt pár éve Kertész G. Ákos mondta (G =gazember) a magyarokról, de míg Kertész Gazembertől a ballib megmondóemberek zöme elhatárolódott, addig az oroszellenes uszítás nemcsak divat már, hanem egyenesen kötelező egyes körökben.

S természetesen mindenért az oroszok a hibásak. Ha bárhol nem a liberálisok kedvence nyer egy választáson, az ok az oroszok. Úgyszintén a terrorizmus oka is Oroszország. Manapság olyan összeesküvéselméleteket lehet hallani liberálisoktól, melyekhez képest a legvadabb antiszemita vagy földönkívüli tézisek is hihetőnek tűnnek.

 

33 comments:

  1. Ha Orbán szerdáról csütörtökre megint hátraarcot csinál, és oroszbarátból visszavedlik oroszellenesbe, öröm lesz nézni Önöket, ahogy szemrebbenés nélkül követik.

    Legfeljebb ha valaki szóváteszi, majd azt mondják, hogy hazugság!: Mi mindigis oroszellenesek voltunk, és ti váltottatok oroszbarátra és vissza.

    Öröm nézni/hallgatni Önöket.

    :o)

    ReplyDelete
  2. Biztos én olvasok túl sok kormánymédiát és kevés liberálist, de én semmi hasonlót nem olvastam az elmúlt hónapokban. Nem feltételezem, hogy már megint hazudozol, de mutass már példát az oroszok ellen tajtékzó rasszizmusra! Elég lesz egy cikk egy komolyabb médiumtól.

    ReplyDelete
  3. http://hvg.hu/vilag/20170601_putyin_lehet_megis_belepiszkaltak_orosz_hekkerek_az_amerikai_elnokvalasztasba

    http://magyarnarancs.hu/kulpol/putyin-lathatatlan-haboruja-102397

    http://168ora.hu/miklos-gabor-kik-azok-az-orosz%C2%AD%C2%ADbaratok/

    ReplyDelete
  4. Mindig öröm azt látni, hogy valaki leleleplezi magát és hiteltelen lesz. Minden véleményváltozás ilyen, ha nincs valós oka. Lásd a ballibeket, akik 10 éve még fasizmusnak nevezték a Moszkva tér átnevezését, ma meg gyűlölködnek az oroszok ellen-

    Engem minden nem érint. Mindig hiteles ember voltam.

    Öröm nézni téged, ahogy magadat kommunistának hazudva a valóságban ezerrel tolod a liberálisok szekerét...

    ReplyDelete
  5. Hát gratulálok, tökéletesen leleplezted magad. Ezekben szó sincs semmilyen antiszemitizmusról. Az orosz politikáról és Putyinról fogalmaznak meg kritikát, semmi köze az orosz nép és kultúra elítéléséről. De te persze még ebben a cikkben is gyűlölködsz, álmenekültnek nevezed a menekülteket miközben a másikra fogod rá a gyűlölködést. Bárki is beveszi a hazugsagaidat?

    ReplyDelete
  6. Meddig süllyedsz még a hazugságaiddal? Az orosz politikával szembeni kritikát antiszemitizmusként próbálod beállítani, miközben te gyűlölködsz ezerrel? A hitelességed eddig is a béka segge alatt volt, de ekkora logikai bakugrással sikerült tovább rontanod. Hisz még bárki is neked? Hazug fasz.

    ReplyDelete
  7. Mindig hiteles ember voltam, ez az egyik erősségem. Az ellenkezőjét képtelen vagy bizonyítani.

    Hol gyűlölködtem? Ebben egyszer már lebuktál, mert egyetlen példát se tudtál hozni rá. Már van új bizonyítékod?

    ReplyDelete
  8. Az álmenekülteket miért nevezzem menekülteknek?

    ReplyDelete
  9. Mindig nagy mulatság, amikor egy köpönyegforgató szélkakas osztogadja magának a hitelességi medált. Mintha bizony senki se tudná, mi fán terem az. És jár-e valakinek, aki már minden volt és mindennek az ellenkezője is.
    Többek között - velem ellentétben - volt már liberális is.
    Hiába osztogadja magának minden alkalommal a hitelességi medált: nem hiszem hogy lenne a földön ember, aki bedőlne magának és hiteles embernek hinné.
    Maga mindig úgy beszél, mintha maga se hinné amit mond, csak fizetnék érte, hogy épp azt mondja.

    "ahogy magadat kommunistának hazudva"
    Maga hazudik. Kapásból mint szokta. Én sosem mondam magának hogy kommunista vagyok.
    Ha nem hazug, akkor szedjen elő legalább egy erre vonatkozó kommentemet ellenbizonyítékul.

    ReplyDelete
  10. Még sose voltam köpönyegforgató, de ezt már számtalanszor megbeszéltük.

    ReplyDelete
  11. “ahogy magadat kommunistának hazudva”
    Maga hazudik. Kapásból mint szokta. Én sosem mondam magának hogy kommunista vagyok.
    Ha nem hazug, akkor szedjen elő legalább egy erre vonatkozó kommentemet ellenbizonyítékul.

    ReplyDelete
  12. A múltkor is elég bizonyítékot hoztam, több gyilkolászós kommentedet és posztodat is linkeltem. Ellentétben te egy darab oroszok elleni antiszemita cikket sem. Ez elég bizonyíték arra, hogy egy hiteltelen hazug ember vagy.

    ReplyDelete
  13. Olvaslak 10 év óta, ne akard elhazudni a teljes múltadat. Ha most liberális lettél, semmi gond, megváltozott agondolkodásod, semmi szégyen nincs ebben. De letagadni a múltadat nem méltő egy hozzád hasonló művelt emberhez. Látod, én SOHA nem tagadtam le a múltamat, annyira, hogy egyesek emiatt hülyének is néznek.

    ReplyDelete
  14. Múltkor is mindegyikről bizonyítottam, hogy nem gyűlölködés egyik se.

    ReplyDelete
  15. Ne menjünk bele ebbe a vitába újra, úgyis csak a hazug alapallitasodat ismetelgeted.

    ReplyDelete
  16. Értelek, édes makákóm: nincsenek érveid.

    ReplyDelete
  17. Pedig ezek a tények, makákóm...

    ReplyDelete
  18. Keresd vissza a korábbi vitánkat. Te vagy az akinek nem voltak érvei. És most jön a csúfolódás? Ez aztán a felépített vita.

    ReplyDelete
  19. Ön hazudik.
    Mutasson egy kommentet akár, hogy ilyet mondtam volna Önnek.
    Próbálgathat kibújni, de Ön azt írta, hogy:
    “ahogy magadat kommunistának hazudva ...”
    Vagyis egy ótvaros hazugság keretében vádolt meg hazugsággal. Tudván-tudva, hogy hazudik. Csípőből.
    Igazi fidesznyik mentalitás.
    Mintha csak Szíjjártót, Lázárt, Németh Szilárdot vagy valamelyik hasonlót hallanám.
    Tanulékony.

    ReplyDelete
  20. Nagyon ritkán szoktam hazudni, politikai kérdésekben meg sose.

    ReplyDelete
  21. Itt van. Belevertem az orrát.
    Azt hazudta, hogy valamikor azt mondtam volna magának, hogy kommunista vagyok.
    Hazugság. Sosem mondtam.

    ReplyDelete
  22. Ne tagadd, ennek semmi értelme, öregem. Kinek akarsz ennyire megfelelni?

    ReplyDelete
  23. Csak ebben a kommentfolyamban vagy 5 hazugságon kaptunk rajta. Hogy nem sül le a bőr a képedről még egy hazugságot hozzátéve letagadni?

    ReplyDelete
  24. Mégse tudtál mutatni egyet se...

    ReplyDelete
  25. Lófaszt nem. Gondoltam hogy nem most fogsz leállni a hazudozással, pedig ideje lenne.

    ReplyDelete
  26. Pedig ha ilyet sokat hazudom, könnyű lenne azonnal előállnod számtalan példával, de valahogy sose sikerül ez neked...

    ReplyDelete
  27. Hát itt vannak a példák a teljesség igénye nélkül:
    - "Ez az új balos antiszemitizmus az oroszellenesség" - ezt te magad bizonyítottad a linkelt cikkekkel, hogy hazugság.
    - "álmenekültek" nem mennék bele újra hogy miért hazugság.
    - "Múltkor is mindegyikről bizonyítottam, hogy nem gyűlölködés egyik se." - semmit nem bizonyítottál, visszakereshető.
    - "magadat kommunistának hazudva" Zorró állította hogy hazudsz, te pedig nem tudtad bizonyítani, hogy nem.
    - "Mindig hiteles ember voltam" ennyi hazugság között talán ez a legnagyobb hazugság.

    ReplyDelete
  28. "ezt te magad bizonyítottad a linkelt cikkekkel, hogy hazugság"

    Épp ellenkezőleg: a linkek igazolták állításomat-

    "“álmenekültek” nem mennék bele újra hogy miért hazugság"

    A gazdasági migráns nem menekült.

    "“Múltkor is mindegyikről bizonyítottam, hogy nem gyűlölködés egyik se.” – semmit nem bizonyítottál, visszakereshető"

    Dehogynem. De ha tévedek, igazold állításodat!

    "“magadat kommunistának hazudva” Zorró állította hogy hazudsz, te pedig nem tudtad bizonyítani, hogy nem"

    Ezt hagyjuk, mert te nem simered Zorrót, én meg igen.

    "“Mindig hiteles ember voltam” ennyi hazugság között talán ez a legnagyobb hazugság"

    De erre sincs bioznyítékod, ugye?

    ReplyDelete
  29. És itt a vége fuss el véle... Szép mese volt, bárki is elhiszi ezt neked?

    ReplyDelete
  30. Ez legyen mindenkinek a magánügye.

    ReplyDelete