Monday, May 8, 2017

Beszámoló május elsejéről

Az írást egy budapesti olvasónk - FF - küldte be. Erősen szubjektív, de érdekes.

Elsején kimentem szétnézni ide a Városligetbe. Normális programok (mint amik pl. nálam a szülővárosomban szoktak lenni majáliskor) nem nagyon voltak, viszont abnormális programokból valami félelmetes mennyiség volt.

Ha valaki nem akarja elolvasni a szöveget akkor ez a kép összefoglal mindent:



Először is megindultam a sétányon befelé. Egyből ott az elejefelé a PM-nek a sátra volt felállítva és kihangosítva valaki éppen arról beszélt, hogy áramot termelni maga a sátánizmus, és hogy mekkora komoly nemzetérdek, hogy a bátor hős PM-esek megállítsák a gyilkos Orbánt eme sátánista tettétől.

Kb. negyven-ötvenen voltak ott mosatni az agyukat.

Az egész ligetben egyébként az összes ballibbancs párt ott okádta a semmitmondó hányadékát.

Mindenfelé csak kék lufikat lehetett látni, egyik felén az EU másikon a DK pártjának logója volt. Kisgyerekek-nagygyerekek, fiatalok és idősek közt egyaránt számtalan mennyiséggel volt eme lufi.

Az összes politikus és párt közül a legnormálisabb, akinek a legtöbb igazságtartalma volt a beszédében az Thürmer Gyula volt, miután leadta a beszédét fellépett a Munkáspárt színpadán egy zenekar, mely viszonylag jó zenéket játszott, (countryt is) retro számok stb.

Itt voltak többen is, főként idősebbek, kb. száz-kétszázan voltak errefelé, voltak standok is, könyvárusok stb., padokra is le lehetett ülni.

Ez mellett voltak csak ilyen két-három fős sima standok, ahol olyan pártok is tevékenykedtek, akikről eddig nem is hallott az átlagember (parlament közelébe soha nem jutottak). De természetesen mind baloldali párt volt, vagy ha nem akkor a Nyugat-imádat a minimális követelmények közt szerepelt.

Ettől nem messze egy nagyobb tisztások ott volt az MSZP színpada (ez már nagy, ilyen kb. 10x10 méteres volt), ezen itt-ott felléptek valakik, de javarészt balliba megmondó emberek pampogták a lemezüket a szokásos szövegekkel melyeken szerintem már ő maguk is bealudnak (Orbán leépíti Magyarországot, a Fidesz meggyilkolja a demokráciát stb.), ez mellett volt 10-15 kisebb sátorka is, ahol a párt lufikat osztogatott és egyéb dolgokat is csinált, egy kicsit nagyobb sátorban, hogy biztos legyen az agymosás további szövegelés folyt az orbáni rezsim embertelen diktatúrájáról.

Ez mellett a Moszad magyarországi szervezete (hitgyüli) egy kis sátorral a szebbik énjét mutogatta (a karitatív szervezetükkel próbálták reklámozni a muszlimgyűlölő-izraeli szektájukat).

Itt ezen a területen sokan voltak, több százan, de mondjuk a többség lehet, hogy csak errefelé jött majálisozni, és nem feltétlen a ballibsi csontokon akartak csámcsogni.

Ekkorra már innen nem messze egy kis standon megjelent az MLP (magyar liberális párt is), nem sok vizet zavartak, kb. tízen voltak egyidőben az aprócska standjuk körül.

De ez mögött ott volt az LMP is egy kicsit nagyobb sátorral, körülötte kisebb standokkal, ahol aláírásokat gyűjtöttek a csecsemőszíveket reggeliző féreg Orbán fasiszta paksi atomprogramja ellen. Itt voltak padok is, ahol ki lehetett ülni is. Voltak kb. ötvenen itt.

Kék EU-s és DK-s lufik továbbra is mindenfelé. Már kezdtek az agyamra menni...

Ekkorra a PM-es sátornál már voltak vagy százan és a szokásos libsi agitáció ment.
Volt egy felfújható gyerekvár is, ahol ugráltak a kicsik, közvetlen a PM-es prédikáció mellett. Elégre az agymosást fontos minél előbb elkezdeni...

Egyébként ezek a libbancs pártok boldog-boldogtalannak EU-s lufikat osztogattak (mert ha magyar zászlósat osztogatnának az burkolt nácizmus lenne).

Szóval mindenfelé csak EU-s kis zászlócskák voltak, meg persze a lufik.

Kicsit odébb kullogván egy másik szinpadra lettem figyelmes. Ez volt a DK gyűlekezőhelye. Itt valami hátborzongatóan sokan voltak. Voltak padok, asztalok és vagy kétszázan ólálkodtak errefelé.

Ez számomra ijesztő látvány volt, de szerencsére itt-ott az arrafelé jövő emberek közt hallottam cinikus és megvető megjegyzéseket is, úgyhogy egy halovány lángocska még pislákol benne a budapestiekkel szemben.

Itt elhaladván az ott levő emberek közt természetesen a kötelező jellegű orbánozásra lettem figyelmes.

Viszont észrevettem, hogy itt osztogatják a DK-s lufikat. Így most már legalább megláthattam a két kilométeres körzetben jelen levő lufiknak az epicentrumát.

Az egészben a legérdekesebb és egyben a legértelmesebb az egy piszkos kád volt, amiben benne volt kettő húsz centis teknősbéka. Ez volt a leghasznosabb és legtársadalomépítőbb dolog a Ligetben, az a kettő teknősbéka. Ők nem gyűlölködtek senki ellen. Őértük megérte kimenni.

Volt egy bácsi (erősen cigánygyanús), aki egy kartonra kiírt valami szöveget (valami Orbán-ellenes szöveg) és ott gyalázott mindenkit, akit az ballibéknél szokás. Mocskolta a magyar népet is. Azt is mondta, hogy: "bezzeg a románok lázadnak", de mi magyarok nem akarjuk megdönteni az orbáni diktatúrát és szégyenli, hogy magyar. Már vártam mikor vesz elő egy magyar zászlót, hogy elkezdje köpködni, de ilyenre nem került sor szerencsére. (Ez mellett volt egyébként a két értelmes élőlény, a már említett teknősbékák, azért voltam fültanúja az esetnek).
Szóval a kád mellett megállt két nagymotoros. "Igazi motorosok" voltak, olyan fekete bőrkabát, koponyás díszek stb. Ők ketten az ég-adta világon semmit nem csináltak, egy dolgot kivéve: léteztek. Ekkor odament a ligetvédő magyarmocskoló és elkezdett ordibálni a motorosokkal, hogy "húzzatok innen rohadt nácik!", "menjetek a hajógyárhoz, ott van a a többi náci is, takarodjatok!", stb. A két keménymotoros békés hetvenéves ember módjára el is távozott onnan.

Majd ezután egy másik erősen pigmentált ligetvédő is csatlakozott. Egy roma zászló volt a kezében. Leült egy pad mellé, ahol egy másik ligetvédő már korábban is ott volt, ő gondolom a főnök volt, mert úgy nézett ki, mint egy afrikai diktátor, tele volt a ruhája mindenféle kitűzőkkel és matricákkal.

Voltak természetesen egyszerű árusok is meg hamburgeresek stb. De ők erősen marginalizálva voltak a politikai pártok közt.

A Fidesz-KDNP-t és a Jobbikot kivéve mindegyik parlamenti párt aktívkodott.

A Ligetben mindenhonnan csak a ballibák gágogása hallatszott. Majdhogynem nem lehetett sehova se menni úgy, hogy ne hallhattam volna valamelyik balliba megmondóember gágogását.

Délután három volt amikor már úgy voltam vele, hogy jöttem, láttam, elég volt. Távolabb vettem két darab erőspaprikát is. Legalább ez miatt meg a két teknős miatt megérte kimenni.

3 comments:

  1. Ezt egy ötödikes gyerekkel irattad a Fidesz pályázatára? Paródiának kicsit erős.

    ReplyDelete
  2. Ezt a beszámolót egyébként én írtam. Nem vagyok ötödikes és nem értem mi köze van ennek a Fideszhez. Kíváncsi voltam, hogy milyen programok vannak majáliskor a Városligetbe, ezért kimentem szétnézni. Leírtam amit láttam (lehet, hogy kicsit erősen fogalmaztam...)
    Ami a Fideszt illeti, megnéztem volna, hogy ők mivel rukolnak elő, ahogy a Jobbikra is kíváncsi lettem volna, de nem találtam egyiket se. A Liget ilyen szempontból teljesen egyoldalú volt.

    ReplyDelete
  3. Nekem tecccettt! :D Örülök, hogy nem sajátították ki teljesen a Városligetet, beengedték legalább a két teknőst! Bár lehet, hogy később őket is elzavarták a Hajógyári szigetre.....

    ReplyDelete