Monday, May 8, 2017

Vége is az LMP-nek

Az LMP-re szavaztam kétszer is, 2010-ben és 2014-ben. Nem mert zöld lennék, hanem mert úgy gondoltam, szükség van egy baloldali, antiliberális erőre.

Eközben számtalan programpontjukkal nem értettem egyet, csak említenék kettőt:
- én az atomenergetika híve vagyok, mert ez a legolcsóbb, legtisztább energia,
- keresztényként természetesen ellenzem az azonos neműek "házasságát",

De mindezt elnéztem a nagyobb cél érdekében.

Amióta azonban Schiffer otthagyta a pártot, ez kezd egyre jobban elfajulni. Hülyeséget hülyeségre halmoznak. Lassan mennek be az öngyilkosságba, a ballib összefogásba.

De a legújabb eset már egyenesen a humor kategóriája: diszkrimináni szeretnék az orosz kapcsolatokkal rendelkező magyar politikusokat és köztisztviselőket!

Az LMP tehát igyekszik a liberálisok oroszellenes dühödt hisztériájában is pontokat szerezni.

Na, takarodjatok nagyon gyorsan a szemétdombra, ostoba LMP-szarok!

3 comments:

  1. "Az LMP-re szavaztam kétszer is, 2010-ben és 2014-ben."

    Maga mindig új, ismeretlen oldaláról mutatkozik be. Vagy csak kamuzik?

    Régen én is az atomenergia mellett voltam. Nem is Csernobil ijetett el, hanem Fukushima.

    Mert Csernobil egy ostoba de szinte megismételhetetlen baki volt. Fukushimánál viszont az derült ki, hogy eddig eltitkolták előlünk, hogy nincs olyan atomerőmű, amit le lehet állítani és magára hagyni. Sőt a kiégett fűtőelemeket se lehet. Állandó felügyelet és komoly erőfeszítés illetve munka kell még egy leállított erőmű biztonságához is.

    ReplyDelete
  2. Jól begőzölték Max! :) Okkal. Ideje lenne elkezdeni egy olyan párt alapítását, amelyiknek első program pontja az lenne, hogy minden regnáló párt vezetőségét, gyanús aktivistáit világítsák át pszichikailag. Komoly szakemberek bevonásával. Rögtön tisztulna s politikai porond.....

    ReplyDelete
  3. Nem vagyok politikus, nincs miért kamuznom.

    ReplyDelete