Monday, December 11, 2017

Soros disznó

Elpuhult városi gyerek vagyok: szeretem  a húst, de nem szeretem az állatok megölését.

Szóval sose jártam disznóvágáson, s nem is vágyok ilyen eseményre. Ahogy a vadászattal szemben is negatívak az érzelméim, bár racionálisan elismerem a létjogosultságát.

Az állat azért van, hogy hasznunkra legyen, így lett a világ teremtve.



Az állatot tisztelni kell. Úgy tiszteljük meg az étkezési célból megölt állatot, hogy megesszük azt.

Az, hogy írunk az állatra teljesen lényegtelen, ennek semmi köze az állat iránti tisztelethez vagy tiszteletlenséghez.

Persze a legedzettebb ballib megmondóemberek rögtön előkapták a zsidókártyát. Máig tombolnak, hogy személyesen az izraeli kormányfő ütötte ki ezt a kezükből. Szánalom...

1 comment:

  1. "Elpuhult városi gyerek vagyok: szeretem a húst, de nem szeretem az állatok megölését." - jómagam csak félig-meddig vagyok városi, de kb. ugyanez a véleményem.

    "Szóval sose jártam disznóvágáson, s nem is vágyok ilyen eseményre." - én jártam sokszor. Az eleje horror, később kellemes tud lenni. Étel, ital, társaság. Szomorú, hogy ehhez életet kell kioltani, de a hús jó.

    "Ahogy a vadászattal szemben is negatívak az érzelméim, bár racionálisan elismerem a létjogosultságát." - Racionális, amennyiben az állomány ideális méretének megőrzése a cél ill. a vadhús megszerzése. Ez az, ami a legtöbb vadászra nem igaz. Decemberi este, a vadász öltözik, veszi a puskáját, szól az asszonynak: "Sajnálom drágám, tudod, hogy utálom az egészet, de muszáj mennem a lesre vadgazdálkodni." Lószart, mama. Azért megy, mert a hobbija az ölés, és esetleg szereti általa legyilkolt élőlények koponyáját nézegetni a falán a perverz barom.

    "Az állat azért van, hogy hasznunkra legyen, így lett a világ teremtve." - mondjuk ha így fogalmazunk, akkor mondhatom azt is, hogy a feleségem is azért van, hogy a hasznomra legyen. Szeretem, tehát jól érzem magam mellette, ergo számomra hasznos.

    "Az állatot tisztelni kell. Úgy tiszteljük meg az étkezési célból megölt állatot, hogy megesszük azt." - igen, így volt értelme az életének és halálának. Ez az, ami nem igaz mondjuk arra, aki többezer dollárt fizet, hogy lelőjön egy oroszlánt. (nem hinném, hogy azt bárki megenné)

    "Az, hogy írunk az állatra teljesen lényegtelen, ennek semmi köze az állat iránti tisztelethez vagy tiszteletlenséghez." - igaz, de hogy a cikk lényegéhez is hozzászóljak, az utalás Soros Györgyre egyértelmű. Más kérdés, hogy érdemes-e felfújni.

    ReplyDelete