Friday, January 13, 2017

Ökörködés

Nagyjából 3 hete magam is ellátogattam a tavalyi év egyik nagy ballib hisztériájának a helyszínére. A Városligetbe.

A környéket kiválóan ismerem. Gyerekként nem messze laktam innen, s az iskolám - bár az V. kerületben volt - is gyakran errefelé vitt ki minket délutáni sétára. Később a kutyáimat is szinte minden nap errefelé sétáltattam. Azaz a környék nagyon is ismerős számomra.

Aki ismeri a körülményeket, tudja, a Városliget felújításának terve abszolút helyes és értelmes. A liget romos részei régóta szégyenfoltok, melyek helyére olyasmi kell, ami méltó egy közparkhoz. Számtalan egyébként liberális személy is elismerte ezt. Sőt, sőt ballib megmondóember a bölcs hallgatást választotta ezúttal. Mégis, a keménymag, a sorosista hunvejbinek kimentek, tüntetni 50 fővel, a racionalitás ellen.

Jelenleg a keménymag legbelső magja, mint a kapituláció után a dzsungelben tovább küzdő japán katona még mindig kint van. Én kettő darab sátrat fedeztem fel, ahol 5 azaz öt darab drogos kinézetű lumpen botladozott.

dsc00500_dxo

dsc00500a_dxo

Nem mertem őket közelről fényképezni, ki tudja, ezek  a vademberek mikor támadnak a járókelőkre. Bár volt a környéken 5 azaz öt darab rendőrautó, jobb vigyázni. Ez is röhej persze: minek 5 rendőrautóval vigyázni két darab sátorra, benne öt drogossal?

No comments:

Post a Comment